הגב' פיי טברסקי

יושבת ראש חבר הנאמנים של מכון ון ליר בירושלים

פיי טברסקי היא נשיאת קרן משפחת ארתור מ' בלאנק. היא הצטרפה לקרן בפברואר 2021, אחרי שעברה מקרן ויליאם ופלורה יוּלֶט, שם עבדה בצמוד לנשיא הקרן, לארי קריימר, וניהלה יוזמות מיוחדות לשיפור מערך המענקים של הקרן, ופרויקטים מיוחדים שאינם חלק מתוכנית הפעולה המסורתית של הקרן. בנוסף, פיי עמדה בראש "קבוצת הפילנתרופיה האפקטיבית" של הקרן. צוות זה, שאותו הקימה והשיקה ב-2012, אחראי על הכוונה אסטרטגית, על הַעֲרכוֹת ועל למידה ארגונית בקרן יולט, ומנהל גם את מערך המענקים לחיזוק האפקטיביות הארגונית והמגזר הפילנתרופי.

בשנים 2010–2011 עבדה פיי בירושלים, כיועצת ל"יד הנדיב" (קרן משפחת רוטשילד) בענייני אסטרטגיה וארגון. במשך ארבע שנים כיהנה כמנהלת וכחברת צוות המנהיגות של קרן ביל ומלינדה גייטס, ואף הקימה ופיתחה את המחלקה לתכנון ולשיפור השפעה. היא ייסדה וניהלה את BTW – Informing Change, חברה לייעוץ אסטרטגי.

פיי מרבה לכתוב על תחום הפילנתרופיה ולנתח מגמות בתחום. בין פרסומיה, מאמר ב-Stanford Social Innovation Review (SSIR), בשם "Time for a Three-Legged Measurement Stool", שעסק באיזון בין ניטור והערכה לבין משוב ממוטבים סופיים; "The Artful Juggler", על התכונות הנדרשות למנכ"לי קרנות מצליחים; Listening to Those Who Matter Most, The Beneficiaries; ו-A Guide to Actionable Measurement. היא מכהנת כחברה במועצות המנהלים של "המרכז לפילנתרופיה אפקטיבית" ושל "קבוצת ון ליר", ארגון גג המאגד בתוכו שלושה גופים פילנתרופיים ללא כוונות רווח. היא גם אחת ממייסדות ומיושבות הראש של הקואופרטיב הפילנתרופי The Fund for Shared Insight. היא בעלת שני תארים ראשונים בלימודי המזרח התיכון ובתורת השיח, בהצטיינות, מאוניברסיטת קליפורניה בברקלי, ותואר שני בתכנון ערים מהמכון לטכנולוגיה של מסצ'וסטס (MIT).

לפיי ולרעייתה, ג'יל, יש שני ילדים נפלאים, ג'אז ודייויד-ניית'ן, והם נהנים לשבת לארוחות ערב ביתיות מעולות ולנהל שיחות משפחתיות על כל נושא שבעולם.

הצטרפות לרשימת התפוצה