מר ריצ'רד ברנשטיין

חבר הנאמנים מכון ון ליר בירושלים

ריצ'רד נ' ברנשטיין הוא עורך דין בכיר במשרד עורכי הדין הבינלאומי גרינברג-טראוריג LLP. המשרד מעסיק 1,800 עורכי דין ב-36 שלוחות ברחבי העולם, אחת מהן בתל אביב. פעילותו של מר ברנשטיין מרוכזת בשלוחת מיאמי, פלורידה.

בעבודתו התמקד במימון חברות, לרבות גיוס חוב והון; מימון הון סיכון ומימון אסטרטגי; מיזוגים ורכישות; עסקאות הפצה, רישוי והעברה של טכנולוגיות; מיזמים משותפים מקומיים ובינלאומיים; ארגונים ללא כוונות רווח; עסקאות שותפות אסטרטגיות; ודיני תאגידים כלליים. הוא מייצג חברות וארגונים בכל שלבי הפיתוח, ובאמתחתו מגוון רחב של ניסיון בתעשייה, לרבות רכש ביטחוני, ביטחון פנים, תוכנה, אינטרנט, וענפי הטלקומוניקציה, הפרמצבטיקה, התעופה והטקסטיל. הוא מנהל עסקאות מיזוגים ורכישות וענייני רישוי טכנולוגי בארצות הברית, ישראל, פולין, הולנד, רוסיה, אוקראינה, ברזיל, ארגנטינה ואורוגוואי.

עיקרי פעילותו הפילנתרופית של מר ברנשטיין לצד פועלו במכון:

יו"ר המגבית המאוחדת לישראל (United Israel Appeal), הפדרציה היהודית של צפון אמריקה; חבר הוועד המנהל וחבר הנאמנים של הסוכנות היהודית לישראל והפדרציות היהודיות של צפון אמריקה; חבר המועצה המייעצת של הקרן ההומניטרית היהודית ההולנדית (Dutch Jewish Humanitarian Fund); חבר בחברי הנאמנים של: ארגון הג'וינט; iCenter, הפדרציה היהודית של יהודי מיאמי; הידידים האמריקנים של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב; ארגון OLPA (מחשב נייד לכל ילד); מייסד ויו"ר, לשכת המסחר פלורידה-ישראל; חבר בלשכות עורכי הדין של ארה"ב, פלורידה ומחוז מיאמי-דייד.

ברנשטיין הוא בעל תואר JD בהצטיינות מבית הספר למשפטים באוניברסיטת מיאמי (1980). הוא סיים את לימודי ה-MBA שלו ב-1977, ובהצטיינות יתרה את לימודי ה-BBA שלו ב-1976, שניהם באוניברסיטת ויסקונסין-מדיסון. ב-1978 הוכר כרואה חשבון ציבורי רשום (לא פעיל כיום).

הצטרפות לרשימת התפוצה